Saturday, 11 January 2014

#catatanNur




Assalamualaikum warahmatullah.
01:30 am

Sudah berkali aku menahan langkah dari pergi menegur sapa sahabat sendiri.
Terasa berat kaki ini pabila ingin mendekatimu apatah lagi menyapamu.
Aku melihat kamu begitu sempurna bertutup litup seperti bidadari syurga tenangnya aku melihatmu.
Sedangkan waktu itu aku hanyalah mangsa mainan tipu daya fesyen dunia yang hina dina ini.

Kini kau jauh nun di bumi sakura.
Semuanya sudah terlambat.
Andai sahaja aku cekalkan hati serta gagahkan langkah untuk menyapamu tempoh hari.
Ku pinta diberi peluang untuk bertemu denganmu sahabat.
Itu pun jika kau kenal lagi dan mahu mengaku aku yang hina ini sahabat mu.


P/s : "Selemah-lemah manusia adalah orang yang tak boleh mencari sahabat dan orang yang lebih lemah dari itu ialah orang yang mensia-siakan sahabat yang telah dicari." [Saidina Ali]



- Sahabat ke NERAKA mudah DICARI..
Sahabat ke SYURGA sukar DITEMUI-




No comments:

Post a Comment